TICTC picture logo



Αρχική Σελίδα arrow Ομάδες-στόχοι

Ομάδες-στόχοι

Εκτύπωση

Οι ομάδες-στόχοι του παρόντος σχεδίου θα είναι:

 

  • Άμεσα ενδιαφερόμενοι

 

-  μελλοντικοί εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε προγράμματα που αφορούν την διδασκαλία παιδιών που έχουν προβλήματα ακοής – οι οποίοι θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή του επιμορφωτικού προγράμματος «Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην μαθησιακή διαδικασία για παιδιά με προβλήματα ακοής», που θα παραχθεί από το σχέδιο, έτσι ώστε να τους ενισχύσει στη διδασκαλία συμμετοχικών τάξεων[1] αλλά και ειδικών τάξεων. 

-  εκπαιδευτικοί που ήδη εξασκούν το λειτούργημά τους και επιμορφώνονται – με την εφαρμογή του ίδιου επιμορφωτικού προγράμματος, με τη μορφή Εκπαίδευσης από Απόσταση, ώστε να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ ως εργαλεία για τη βελτίωση της διδασκαλίας τους.

-   εκπαιδευτικοί που ήδη εξασκούν το λειτούργημά τους και μελλοντικοί εκπαιδευτικοί σε βασικά γνωστικά αντικείμενα, στους οποίους θα προταθούν το παραπάνω επιμορφωτικό πρόγραμμα και το βιβλίο οδηγιών.

 

  • Έμμεσα ενδιαφερόμενοι

 

-  μαθητές με προβλήματα ακοής – θα παρακολουθήσουν βασικά μαθήματα με νέες παιδαγωγικές πρακτικές, αναπτύσσοντας ένα περιβάλλον που αναμένεται ότι θα βελτιώσει τα κίνητρά τους για μάθηση και θα βελτιώσει τις μαθησιακές τους δεξιότητες.

 

Οι χρήστες των αποτελεσμάτων του σχεδίου θα είναι πανεπιστήμια, κέντρα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, σύλλογοι και οργανισμοί που συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς.

 

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα που θα εκπονηθεί από το σχέδιο θα βοηθήσει τους δασκάλους να κατανοήσουν καλύτερα τα παιδιά με προβλήματα ακοής και να χρησιμοποιήσουν τις κατάλληλες ΤΠΕ στη διδασκαλία τους στα παιδιά αυτά, προωθώντας έτσι τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών στη μάθηση.

 

Το συμβουλευτικό εγχειρίδιο «Οδηγίες για τη χρήση των ΤΠΕ στα βασικά μαθήματα» θα ωθήσει το δάσκαλο στη συστηματική αναζήτηση νέων ιδεών, έτσι ώστε να προάγει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον των παιδιών για μάθηση.

 

Η επίδραση του σχεδίου στις ομάδες-στόχους

-   ως αποτέλεσμα του επιμορφωτικού προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί θα αναπτύξουν ικανότητες αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και αξιοποίησης της εκπαίδευσης από απόσταση,

-   οι εκπαιδευτικοί θα μάθουν να συνεργάζονται ως μέλη μιας κοινότητας,

-   οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες σε σχέση με την εργασία σε ειδικές και συμμετοχικές τάξεις, και θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του συμμετοχικού σχολείου,

 θα έχουν την δυνατότητα να δουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των μαθητών κατά τη διδακτική διαδικασία και την ανάπτυξη μαθησιακών δεξιοτήτων.


[1] Μετάφραση του «inclusive class», όπου τα παιδιά με προβλήματα ακοής συμμετέχουν κανονικά στο κύριο σώμα των μαθητών